Miskolctapolca információs weboldal készítése Myhusite Közősségi portál készítése Ruhás webáruház készítése Sajóinvest Kft. céges honlap készítése Sport-Bau Trade Kft. weblapkészítés Miskolc
 

Professzionális weblapkészítés - keresőoptimalizálás

 
Weblapkészítő, keresőoptimalizálás tanácsadó: 00-36/20-521-42-24
SZOLGÁLTATÁSAINK
KAPCSOLAT
EGYÉB
ÉRTÉKELÉS
Minősítő:
Website Supervisor
Időpont:
Megjegyzés: -
Értékelés
5

Keresőoptimalizálás - SEO

Az alábbi táblázatban néhány, a Google keresőjében elért helyezésünket soroltuk fel referenciaként. A helyezések frissítése 2015 október 06.-án történt.

A felsorolt referenciák között találhatóak idegen nyelvű oldalak is. Ezek ellenőrzését nem a google.hu-n, hanem az adott ország google oldalán lehet megtenni. Át kell állítani a kereső nyelvét is az adott nyelvre. Ennek hiányában (ha a magyar oldalon nézzük) eltérések lehetnek.

 

Miért fontos a keresőoptimalizálás?

A weboldalak számára a keresőkből (Google, MSN, Yahoo, Bing, stb..) érkező forgalom biztosítja a legcélirányosabb, és ezáltal legértékesebb látogatókat.

 

Azt a látogatót, aki egy keresőből érkezik, nagy valószínűséggel olyan termék vagy szolgáltatás érdekli, amellyel Ön foglalkozik, hiszen nem véletlenül került elé az Ön honlapja, hanem úgy, hogy beírta a keresőbe azt, amire szüksége van. Ebből következően egy weblap néhány ezres látogatottsága többet ér mint egy százezres példányszámú újságban megjelenő hirdetés. Ha Ön például egy egri vendégházat üzemeltet, a százezer újságolvasóból vajon hány nézi meg a hirdetéseket, ebből hány olvassa el pont az Ön hirdetését, ebből hány teheti meg, vagy akar nyaralni, hány akar Egerbe menni, és hány akar vendégházban megszállni, ebből pedig hány embernél aktuális ez éppen akkor, amikor az Ön hirdetése elé kerül?

 

Ha egy látogató begépel egy kulcsszót vagy kifejezést a keresőbe, olyan weboldalak listáját fogja kapni, amelyek tartalma kapcsolódik ehhez a kulcsszóhoz. A keresők feladata biztosítani a legrelevánsabb találatokat látogatóik számára. Ez a honlaptulajdonosok érdeke is. A keresőoptimalizálás során a lehető legrelevánsabb kulcsszavakat kell kiválasztani. Ha nem így teszünk az pazarlás, mert olyan látogatók megszerzésére fordítunk munkát vagy pénzt, akikből valószínűleg nem lesz vevő.

 

Mi a keresőoptimalizálás?

Röviden a keresőoptimalizálás - vagy hasonlóan közismert nevén SEO - a honlap látható és láthatatlan (kód) részeinek olyan módon való alakítása, hogy az a kereső robotok számára ideális legyen, valamint megfelelő mennyiségű linkkapcsolat kiépítése más weboldalakkal.

 

A keresőoptimalizálás célja, hogy a kereső programok (Google stb...) minél magasabbra értékeljék, és ezért találati listájukon minél előrébb helyezzék weboldalunkat. Természetesen mindenkinek az a célja, hogy az általa optimalizált weboldal a megfelelő kulcsszavakra való kereséskor az első oldalra kerüljön.

 

Ön, mint honlaptulajdonos pedig, ha már eldöntötte, hogy ezen a költséghatékony módon is szeretné növelni vállalkozása forgalmát, nyilvánvalóan olyan keresőoptimalizálót szeretne találni, aki mindezt meg tudja valósítani. Ennek megállapításához a legegyszerűbb a referenciák áttekintése. A mi referenciáink ennek az oldalnak a tetején találhatóak.

 

Ezek után felmerülhet Önben a kérdés, hogy vajon mi alapján rangsorolják a keresők a weboldalakat. Mi alapján dönti el például a Google, hogy két weblap közül melyik szerepeljen előrébb a találati listájában? Egy bonyolult algoritmust használ, ami a következőket vizsgálja:

  • Milyen arányban és milyen természetességgel szerepel az adott kulcsszó a weboldalon?
  • Könnyen feltérképezhető-e a weboldal?
  • Hány jó minőségű link mutat a weboldalra más weboldalakról, és ezek a linkek mennyire erős (népszerű, megbízható) weboldalakról érkeznek?
  • Mennyire vannak megelégedve a látogatók a weboldallal? Sok időt töltenek e rajta és vissza is térnek vagy hamar elkattintanak?
  • Mennyire gyors a weblap?

 

Röviden ennyi, és ezeken belül vannak különböző prioritások, amelyeket a Google azért épített bele kereső algoritmusába, hogy a lehető legjobban ki tudja szolgálni felhasználóit, hiszen neki is ezen múlik népszerűsége, üzleti sikere.

 

Karbantartás a keresőoptimalizálás után

 

A keresőoptimalizálás környezete folyamatosan változik, köszönhetően a helyezésekért folytatott verseny természetének, és annak, hogy a keresők fejlesztik, tökéletesítik adatbázisukat, és kereső algoritmusukat.

A keresőoptimalizáló iparban nap mint nap tevékenykedve, ezekhez a változásokhoz alkalmazkodni tudunk, és az Ön kereső kampányában rendszeresen végre tudjuk hajtani a szükséges módosításokat. A keresőoptimalizálás segítségével elért eredményeket meg kell őrizni.

 

A keresőkampány karbantartásának másik fontos része a kiépített linkkapcsolatok (erről még szó lesz) nyomon követése és folyamatos pótlása.

 

A kezdeti feladatok elvégzése után weboldalát a legrészletesebb statisztika segítségével nyomon követjük.

 

A keresőoptimalizálás folyamata

 

keresőoptimalizálás (SEO) folyamataKulcsszavak és kifejezések kiválasztása: Erre nagy hangsúlyt kell fektetni ahhoz, hogy biztosan megfelelő látogatókat kapjunk. Ha Ön például kizárólag veterán motorokkal foglalkozik, de csak a "motorok" kulcsszóra jelenik meg az első oldalon, a "veterán motorok"- ra pedig csak a tízediken, akkor honlapja forgalma nagy lesz, de hatékonysága kicsi.

Sok ügyfelünk eleve 10-15 kulcsszót tartalmazó listával keres meg minket, de minden esetben elemezzük a weboldalt, hogy meghatározzuk a megfelelő célközönséget, és ez alapján tudjuk egyeztetni a kulcsszavakat.

 

Weboldal keresőoptimalizálása: Az egyik leglényegesebb dolog a szöveg. Folyamatosan frissülnie kell a tartalomnak jó minőségű szövegekkel, amelyek megfelelő arányban tartalmazzák a kulcsszavakat és érdekesek, olvasmányosak. Sikerünk egyik kulcsának azt tartjuk, hogy türelmesen kielemezzük, majd keresőbaráttá tesszük a honlapok tartalmát, és nem habozunk új szövegeket írni, szükség esetén akár nagyobb mennyiségben és rendszeresen. Bizonyos szint fölött enélkül már nem lehet eredményt elérni. Olyan kulcsszavak esetében, ahol nagyon komoly a verseny, előfordul, hogy több oldalnyi plussz szöveget írunk, hogy növelni tudjuk a kulcsszavak számát. Természetesen ezeket a szövegeket mindíg a megrendelővel egyeztetve állítjuk össze, ügyelve az üzletpolitikai és stilisztikai szempontokra is. A weblap keresőoptimalizálása során fontos lépés még, hogy megkeressük és kijavítjuk a hibákat, vagyis az olyan kódrészleteket, tartalmi elemeket, amelyek megsértik a Google irányelveit, és ezáltal büntetést eredményeznek. A weblapok 90%- a hemzseg az ilyen hibáktól, a tulajdonosok pedig értetlenül állnak, hogy miért szerepel sokkal rosszabbul honlapjuk a keresőkben, mint tartalma és minősége alapján kellene.

 

Linképítés: A keresőoptimalizálás folyamatának harmadik, és az eddigiekhez hasonlóan fontos része a linképítés. Ennek során az optimalizált weboldalra mutató linkeket ajánlunk más honlapok tulajdonosainak. Ezen linkek száma és minősége alapján határozza meg a Google a weboldal page rank értékét, aminek komoly szerepe van a helyezések eldöntésében. A linképítés egyébként nem csak a keresőoptimalizálás miatt, hanem önmagában is hasznos, mert néhány jó link jelentős mennyiségű látogatót tud oldalunkra hozni

 

Megfigyelés (Google Analitika): Miután legjobb tudásunk szerint elvégeztük a fenti három lépést, a keresőoptimlaizálás még nem ér véget. Ekkor következik az információgyüjtés. Megfigyeljük az eredményeket, hogy a megfelelő információk birtokában tovább finomíthassuk a weblapot, illetve észrevegyük, ha valamelyik ponton még nem elég az elvégzett munka. Például több szöveg vagy több link szükséges.

 

Ha szeretne ingyenes kulcsszó elemzést, illetve személyre szabott árajánlatot honlapja keresőoptimalizálására, akkor kattintson az "Árajánlat kérés" menüpontra a bal oldalon.

Minden esetben kétféle árajánlatot adunk, amelyek közül Ön választhat. Az egyik egy olcsóbb, de előre fizetetendő fix díj, a másik pedig egy teljesítmény arányos, utólagos díj. Ez utóbbi fizetési mód Magyaországon elsőként nálunk került bevezetésre, mára pedig már a legtöbben ezt használják. További információkhoz erről, kattintson ide>> !

 

Jó keresőoptimalizálást, sok látogatót!

Avasweb Kft.

 

Avasweb Blog

Értékes információk, hírek, tanácsok a keresőoptimalizálás és a weboldal készítés területén.

---

2015-10-04

2 tipp a Facebook hirdetésekhez
A két legfontosabb információ ahhoz, hogy a Facebook hirdetésekből ne kidobott pénz legyen, hanem hosszú távú, olcsó és hatékony marketing bázis.

tovább...

---

2014-03-04

Telefonos ajánlatok II.
Ügyfeleink egyre gyakrabban kapnak különböző telefonos ajánlatokat, hogy készíttesenek térképes megjelenést (akkor is ha már van :-)). Itt összegyűjtöttük, hogy mi igaz ezekből az ajánlatokból.

tovább...

---

2013-06-26

Mobil honlapkészítés
Ha egy honlapknak vagy webáruháznak nincs mobil verziója, az a mobiltelefonról érkező látogatók nagy részét elveszíti, mint lehetséges ügyfelet vagy vásárlót. Ez pedig egy nagyon gyorsan növekvő felhasználói kör.

tovább...

---

2012-12-18

Keresőoptimalizálás röviden

A bejegyzés célja, hogy segítsen a weboldal tulajdonosoknak elkerülni a Google büntetéseket, amennyiben a honlapkészítést követően maguk látnak neki az optimalizálásnak.

tovább...

---

2012-09-13

Honlap és webáruház jog

Információk arról, hogyan lehet a legegyszerűbben betartani a jogi előírásokat weboldalunkkal.

tovább...

---

2011-11-16

Látogatottság növelés

Tanácsok honlap tulajdonosok számára. Hogy ne fizessen olyan szolgáltatásért, aminek semmi haszna.

tovább...

---

2011-05-29

A Google büntetésekről

A weblapkészítő érdekei bizonyos szempontból sokszor ellentétesek a Google érdekeivel, így utóbbi, büntetésekkel igyekszik rászorítani előbbit a neki megfelelő magatartásra.

tovább...

Régebbi bejegyzések...

 
Pe tasak Miskolc | Szállás Miskolc | Drótfonat, vadháló