2024.03.23. 12:42:06
A vállalkozásunk vagy közéleti tevékenységünk Facebook oldalát általában személyes profilunkról tudjuk kezelni, mint adminisztrátor. Ha valaki feltöri a személyes profilunkat, akkor természetes, hogy átveszi az irányítást a Facebook oldalunk fölött is. Ezt eddig mindenki tudja. A meglepetést az szokta okozni...
2023.09.12. 11:14:43
Sajnos ma már szinte nincs olyan weboldal, honlap, aminek a biztonságos üzemeltetéséhez ne lenne szükség valamilyen jogi dokumentumra. Különösen igaz ez a webáruházakra, melyek nem működhetnek ÁSZF nélkül. De egy egyszerű cégbemutató weboldalnak is könnyen szüksége lehet a GDPR-nek megfelelő adatkezelési tájékoztatóra és gyakorlatra, ha bármilyen személyes adatot kezel. Ráadásul ezeket a dokumentumokat rendszeresen frissíteni kell, mert a jogszabályok folyton változnak. Erre a problémakörre találtunk egy olcsó és egyszerű megoldást.
2021.10.10. 19:48:19
Ideális esetben egyszerre indítjuk a SEO-t a Google Ads-nak (korábban Google Adwords-nek) nevezett hirdetésekkel. Ennek megvannak a praktikus okai, de vannak olyan esetek, amikor mégis úgy döntünk, hogy egyik módszert előrébb helyezzük, és ennek is praktikus okai vannak.
2017.12.18. 18:06:39
Az adóhivatal felé 2018.07.01-től kötelezővé váló online adatszolgáltatás a félelmekkel ellentétben nem tűnik nehezen teljesíthetőnek. Főként a webáruház tulajdonosok ijedtek meg tőle, pedig valójában nagyrészük valószínűleg észre sem fogja venni.
2017.01.27. 18:03:26
Sok a hacker támadás, fontos a jó jelszó. Megmutatjuk, hogyan lehet olyan jelszava, amelyet lehetetlen feltörni, és mégis könnyű megjegyezni.
2015.10.04. 17:59:28
A két legfontosabb információ ahhoz, hogy a Facebook hirdetésekből ne kidobott pénz legyen, hanem hosszú távú, olcsó és hatékony marketing bázis.
2014.03.04. 17:49:10
Ügyfeleink egyre gyakrabban kapnak különböző telefonos ajánlatokat, hogy készíttesenek térképes megjelenést. Itt összegyűjtöttük, hogy mi igaz ezekből az ajánlatokból.
2013.06.26. 16:06:57
Ha egy honlapnak vagy webáruháznak nincs mobil verziója, az a mobiltelefonról érkező látogatók nagy részét elveszíti, mint lehetséges ügyfelet
2012.12.18. 04:58:33
A bejegyzés célja, hogy segítsen a weboldal tulajdonosoknak elkerülni a Google büntetéseket, amennyiben a honlapkészítést követően maguk látnak neki az optimalizálásnak.
2012.09.13. 15:47:13
Információk arról, hogyan lehet a legegyszerűbben betartani a jogi előírásokat weboldalunkkal.
2 tipp a Facebook hirdetésekhez
2015.10.04. 17:59:28
Rengeteg cikk, tanulmány és oktatóanyag szól arról, hogyan kell a Facebook-on hatékonyan hirdetni úgy, hogy ne legyen a költség lájkonként 50 Ft, ha 5 Ft is lehet. 

Ha valaki saját maga kezd bele a hirdetésbe - szakember nélkül -, akkor érdemes ezekből minél többet áttanulmányozni, mert ebben az esetben a tudással nagyon sok pénzt lehet megspórolni. Sajnos sokan nem veszik erre a fáradtságot, és emiatt a szükségesnek a többszörösét fizetik a Facebook felé. Nekik szól ez a 2 tipp. 

Ha Ön Facebook hirdetésbe kezd, és semmit nem tanul róla előzetesen, akkor figyeljen oda legalább az alábbi 2 dologra, és sokkal jobb lesz a hatékonysága illetve kevesebb a Facebook felé fizetendő költsége. 

1.) Lájkolókat szerezzen, ne pedig látogatókat!

Olyan hirdetéseket adjon fel, amelyek nem a weboldalára, hanem a Facebook oldalára mutatnak, és céljuk a like szerzés! 

Ez a módszer azért sokkal hatékonyabb, mert az egyszerű látogató a legtöbb esetben kikerül az Ön látóköréből, miután elhagyta a weboldalátt. Ezzel szemben azokat, akik a Facebook oldalát lájkolják, onnantól kezdve Ön ingyenesen, bármikor, újra és újra megszólíthatja és a weboldalára vonzhatja. 

2.) Ne hirdessen bejegyzéseket, csak a teljes Facebook oldalt!

Attól, hogy valaki lájkolja az Ön egyik bejegyzését, még nem lesz a Facebook oldalának lájkolója, tehát nem növeli a like számot és nem látja az Ön további bejegyzéseit sem. Ezért szinte semmi haszna nincs egy ilyen like-nak. 

Ennek ellenére a Facebook folyamatosan próbálja rávenni az oldaltulajdonosokat a bejegyzések hirdetésére. Jelenleg például van egy "Bejegyzés kiemelése" gomb, ami tulajdonképpen hirdetés. Sokan csak akkor jönnek rá erre, amikor már jóval az aktiválás után észreveszik, hogy megnövekedett a költségük. Óvakodjon tehát ettől a gombtól! A Facebook célja csak részben egyezik az Önével. Mind a ketten azt szeretnék, hogy hatékony legyen az Ön hirdetése, de a Facebook ezt minél több, Ön pedig minél kevesebb pénzért szeretné. 

Reméljük sikerült érthetően megfogalmaznunk a tippeket. Ha kérdése lenne, írjon a facebook@avasweb.hu címre, és szívesen segítünk! 

Sok sikert, hatékony hirdetést!
© 2018 Avasweb Kft.

Általános Szerződési Feltételek >>
Adatvédelmi és Adatbiztonsági Szabályzat >>