2024.03.23. 12:42:06
A vállalkozásunk vagy közéleti tevékenységünk Facebook oldalát általában személyes profilunkról tudjuk kezelni, mint adminisztrátor. Ha valaki feltöri a személyes profilunkat, akkor természetes, hogy átveszi az irányítást a Facebook oldalunk fölött is. Ezt eddig mindenki tudja. A meglepetést az szokta okozni...
2023.09.12. 11:14:43
Sajnos ma már szinte nincs olyan weboldal, honlap, aminek a biztonságos üzemeltetéséhez ne lenne szükség valamilyen jogi dokumentumra. Különösen igaz ez a webáruházakra, melyek nem működhetnek ÁSZF nélkül. De egy egyszerű cégbemutató weboldalnak is könnyen szüksége lehet a GDPR-nek megfelelő adatkezelési tájékoztatóra és gyakorlatra, ha bármilyen személyes adatot kezel. Ráadásul ezeket a dokumentumokat rendszeresen frissíteni kell, mert a jogszabályok folyton változnak. Erre a problémakörre találtunk egy olcsó és egyszerű megoldást.
2021.10.10. 19:48:19
Ideális esetben egyszerre indítjuk a SEO-t a Google Ads-nak (korábban Google Adwords-nek) nevezett hirdetésekkel. Ennek megvannak a praktikus okai, de vannak olyan esetek, amikor mégis úgy döntünk, hogy egyik módszert előrébb helyezzük, és ennek is praktikus okai vannak.
2017.12.18. 18:06:39
Az adóhivatal felé 2018.07.01-től kötelezővé váló online adatszolgáltatás a félelmekkel ellentétben nem tűnik nehezen teljesíthetőnek. Főként a webáruház tulajdonosok ijedtek meg tőle, pedig valójában nagyrészük valószínűleg észre sem fogja venni.
2017.01.27. 18:03:26
Sok a hacker támadás, fontos a jó jelszó. Megmutatjuk, hogyan lehet olyan jelszava, amelyet lehetetlen feltörni, és mégis könnyű megjegyezni.
2015.10.04. 17:59:28
A két legfontosabb információ ahhoz, hogy a Facebook hirdetésekből ne kidobott pénz legyen, hanem hosszú távú, olcsó és hatékony marketing bázis.
2014.03.04. 17:49:10
Ügyfeleink egyre gyakrabban kapnak különböző telefonos ajánlatokat, hogy készíttesenek térképes megjelenést. Itt összegyűjtöttük, hogy mi igaz ezekből az ajánlatokból.
2013.06.26. 16:06:57
Ha egy honlapnak vagy webáruháznak nincs mobil verziója, az a mobiltelefonról érkező látogatók nagy részét elveszíti, mint lehetséges ügyfelet
2012.12.18. 04:58:33
A bejegyzés célja, hogy segítsen a weboldal tulajdonosoknak elkerülni a Google büntetéseket, amennyiben a honlapkészítést követően maguk látnak neki az optimalizálásnak.
2012.09.13. 15:47:13
Információk arról, hogyan lehet a legegyszerűbben betartani a jogi előírásokat weboldalunkkal.
Telefonos ajánlatok, térképes megjelenésre
2014.03.04. 17:49:10
Mint már egy korábbi bejegyzésben is írtunk róla, (www.avasweb.hu/latogatottsag-noveles), minden weboldal tulajdonos ki van téve a folyamatos telefonos ajánlatoknak a "jobbnál jobb", akciós lehetőségekről. Néhány hete nagyon megszaporodtak a Google térképes megjelenéssel kapcsolatos ajánlatok, ezért ebben a témában szeretnénk segítséget nyújtani az eligazodáshoz.

A térképes megjelenés (Google helyoldal)

A Google a térképein ingyenesen lehetővé teszi bármely vállalkozás számára a megjelenést egy kis jelölő nyíllal, információval, esetleg egy kis felirattal a térképen (placelabel). Ehhez a megjelenéshez tartozik az un. helyoldal is, amit a vállalkozás tulajdonosa szerkeszthet. Olyan mint egy kis weboldal. Ez is ingyenes.

Mit tartalmaznak tehát a telefonos ajánlatok?

Alapvetően azt, hogy beállítják helyettünk a térképen a szükséges adatokat, és megszerkesztik a helyoldalt a Google rendszerében. Mindezt egy bizonyos összegért. Az ügyfeleink visszajelzései alapján ez általában 30 000 Ft., akciósan.

Nem tisztességtelen pénzt kérni ezért, ha a Google ingyen adja?

Egyáltalán nem, mivel időbe és munkába kerül a fent említett beállítások elvégzése, illetve nem árt hozzá egy kis gyakorlat sem.

Az már más kérdés, hogy a fent említett, 30 000 Ft. körüli összeg irreálisan magasnak tűnik, mivel csak néhány órás munkáról van szó.

Akkor mi a gond ezekkel az ajánlatokkal?

Az ígéretek, amiket tartalmaznak. A visszajelzések alapján a legtöbb ilyen ajánlat tartalmazza az alábbi három ígéretet:

1.) Örökös megjelenés a Google térképén.

Nem igaz. Csak addig fog megjelenni, amíg a Google lehetővé teszi.

2.) Első helyekre kerülés a vállalkozó számára fontos kulcsszavak esetében, a Google találati listáján.

Akiktől eddig ügyfeleink ajánlatot kaptak, mind csak ígérték ezt (többen még itt is használva az örökre szót), de a küldött szerződésben már nem volt erről szó. A kulcsszavakat sem kívánták egyeztetni, kulcsszólistát sem kértek, és amikor ezt feszegettük, akkor nem telefonáltak többet. 

Lehet helyoldalt is keresőoptimalizálni, de ahhoz szükség van egy kulcsszólistára, amelyekre optimalizálunk, és a sikerdíjat is csak akkor szoktuk elkérni, ha már elértük a célt, nem pedig előre.

3.) Buborékos módszer.

Az ajánlat tevők, sokszor egy "újdonságra" hívják fel a figyelmet: arra, hogy a Google találati listáján megjelentek a "buborékos találatok", és oda teszik be a weboldalunkat, "örökre".

Ez valójában nem újdonság, és nincsnek "buborékos találatok". Ugyan úgy a térképes találatokról van szó, mint eddig, csak a Google egy kis buborék formájú nyíllal jelöli a helyszíneket.

Mi tehát a teendő az ilyen ajánlatokkal?

Először is meg kell győződni róla, hogy van e már a vállalkozásunknak helyoldala, mert ha igen, akkor nem biztos, hogy érdemes mégegyet készíttetni jó pénzért.

Ha viszont nincs, akkor hívjon fe minket, és adunk egy tisztességesebb árajánlatot az elkészítésére!
© 2018 Avasweb Kft.

Általános Szerződési Feltételek >>
Adatvédelmi és Adatbiztonsági Szabályzat >>