Miskolctapolca információs weboldal készítése Myhusite Közősségi portál készítése Ruhás webáruház készítése Sajóinvest Kft. céges honlap készítése Sport-Bau Trade Kft. weblapkészítés Miskolc
 

Honlapok látogatottságának növelése

 
Weblapkészítő, keresőoptimalizálás tanácsadó: 00-36/20-521-42-24

Hogyan kerüljük el a szélhámosokat?


Azt tapasztaljuk, hogy egyre többen foglalkoznak olyan internetes reklámok értékesítésével, amelyeknek valójában semmi hasznuk nincsen. Akinek van weboldala, azt ma már majdnem minden nap megkeresik valamilyen ajánlattal, amivel állítólag növelni tudja látogatottságát.

Ezek az ajánlatok az esetek túlnyomó többségében, valamilyen szélhámosságot takarnak.

NAGYON FONTOS tisztában lenni 2 dologgal:

1.) Egy weboldal látogatottsága mindig összetett és egyénre szabott feladat kell hogy legyen, mert másként nem lehet sikeres.

2.) Nem minden látogató hasznos. Ha kapunk 1 olyan látogatót, akit érdekelhet a szolgáltatásunk, az sokkal többet ér, mint 1000 olyan, akit nem.

Munkánkból adódóan mi is sokszor találkozunk olyan vállalkozásokkal, akik kifejezetten a fent említett, átverés jellegű ajánlatokra specializálódtak. Úgy működnek, hogy kibérelnek egy nagyobb irodát, valami olcsó helyen, aztán beültetnek oda, esetenként akár több tucat, jó hangú telefonos üzletkötőt (általában hölgyeket). Ezek az üzletkötők pedig teljes munkaidőben hívnak mindenkit, akinek weboldala van. Olyan emberekre vadásznak, akik hajlandóak fizetni egy szolgáltatásért anélkül, hogy meggyőződtek volna annak hasznosságáról.

Mik ezek a szolgáltatások? Íme, 3 példa:

1.) A tudakozós módszer

Az ajánlat az, hogy beteszik az Ön cégének elérhetőségeit, esetleg weboldalának linkjét egy tudakozóba vagy cégkeresőbe, ahol aztán az emberek, akik az Ön szolgáltatásait keresik, meg fogják találni. Ez eddig igaz.

Tényleg elhelyezik a cégét a tudakozóba, és tényleg megtalálják ott, akik keresik. A baj az, hogy nem keresik. Senki nem keres cégeket és szolgáltatásokat internetes tudakozókban. A Google-t használják erre a célra.

Ez a szolgáltatás így 0 forintot ér. Több száz ilyen céggyűjtemény létezik, és van köztük olyan, amelyik akár évi 100 000 forintot elkér egy-egy cégtől ezért a semmiért.

2.) A „Google elejére tesszük” módszer

A Google helyezés javítása csak keresőoptimalizálással lehetséges. Úgy nem működik, hogy átutalunk valakinek egy összeget, és az majd előrébb teszi a honlapunkat.

A keresőoptimalizáláshoz pedig egy weboldalon belül számtalan módosítást kell elvégezni, a Google irányelveinek szigorú betartásával. Ha tehát valaki azt mondja, hogy javítja a helyezésünket, de a weboldalunkon semmilyen módosítást nem végez, sőt még hozzáférést sem kér, az valószínűleg nem sok mindent fog csinálni.

3.) Linkvásárlás

Sokan tudják, hogy a Google szemében weboldaluk értékesebb, ha sok link mutat rá. Így aztán vesznek pár ezer linket pár százezer forintért, mert azt viszont nem tudják, hogy a linkek minősége és relevanciája sokkal fontosabb, mint a mennyisége. Így 3-4, akár ingyenes, de jó minőségű link értékesebbé tehet egy weboldalt, mint ezer olyan, amiért fizetni kell.

Hogyan lehet meggyőződni arról, hogy egy szolgáltatás tényleg hasznunkra válik-e?

1.) Alaposan meg kell nézni a szolgáltató referenciáit. Ha pedig nincsenek is referenciái, akkor egyértelmű a dolog.

2.) Küldje el nekünk a gyanús ajánlatot e-mail-ben az info@avasweb.hu címre. Szívesen utána nézünk és véleményezzük. Pénzt sem kérünk érte.

Milyen módszerekkel növelhető egy weboldal látogatottsága?

Általános recept nincs. Minden weboldalhoz egy komplex megoldást kell kidolgozni, amely tartalmazhat Google keresőoptimalizálást, Google hirdetéseket, Helyoldal létrehozását a Google Térképek szolgáltatásban, Facebook oldal létrehozását, Facebook likebox beillesztését a weboldalba, Facebook hirdetéseket és linképítést (webáruházak esetében még árösszehasonlító portálok számára való adatbázisküldést). De mindezek közül csak azokat és csak úgy, ahogy az adott weboldal sajátosságai megkívánják.

Ha Ön növelni szeretné weboldala látogatottságát, jelezze nekünk, és összeállítunk egy személyre szabott marketing tervet, költségvetéssel együtt, amelyet aztán igény esetén meg is valósítunk.

 

Avasweb Blog

Értékes információk, hírek, tanácsok a keresőoptimalizálás és a weboldal készítés területén.

---

2017-01-27

A tökéletes jelszó
Sok a hacker támadás, fontos a jó jelszó. Megmutatjuk, hogyan lehet olyan jelszava, amelyet lehetetlen feltörni, és mégis könnyű megjegyezni.

tovább...

---

2015-10-04

2 tipp a Facebook hirdetésekhez
A két legfontosabb információ ahhoz, hogy a Facebook hirdetésekből ne kidobott pénz legyen, hanem hosszú távú, olcsó és hatékony marketing bázis.

tovább...

---

2014-03-04

Telefonos ajánlatok II.
Ügyfeleink egyre gyakrabban kapnak különböző telefonos ajánlatokat, hogy készíttesenek térképes megjelenést (akkor is ha már van :-)). Itt összegyűjtöttük, hogy mi igaz ezekből az ajánlatokból.

tovább...

---

2013-06-26

Mobil honlapkészítés
Ha egy honlapknak vagy webáruháznak nincs mobil verziója, az a mobiltelefonról érkező látogatók nagy részét elveszíti, mint lehetséges ügyfelet vagy vásárlót. Ez pedig egy nagyon gyorsan növekvő felhasználói kör.

tovább...

---

2012-12-18

Keresőoptimalizálás röviden

A bejegyzés célja, hogy segítsen a weboldal tulajdonosoknak elkerülni a Google büntetéseket, amennyiben a honlapkészítést követően maguk látnak neki az optimalizálásnak.

tovább...

---

2012-09-13

Honlap és webáruház jog

Információk arról, hogyan lehet a legegyszerűbben betartani a jogi előírásokat weboldalunkkal.

tovább...

---

2011-11-16

Látogatottság növelés

Tanácsok honlap tulajdonosok számára. Hogy ne fizessen olyan szolgáltatásért, aminek semmi haszna.

tovább...

---

2011-05-29

A Google büntetésekről

A weblapkészítő érdekei bizonyos szempontból sokszor ellentétesek a Google érdekeivel, így utóbbi, büntetésekkel igyekszik rászorítani előbbit a neki megfelelő magatartásra.

tovább...

Régebbi bejegyzések...

 
Pe tasak Miskolc | Szállás Miskolc | Drótfonat, vadháló